در نشست شورای اداری و با حضور استاندار مرکزی فرماندار تفرش خواستار احداث فاز دوم تصفیه‌خانه تفرش شد

پایگاه خبری تفرش:

فرماندار تفرش خواستار احداث هر چه سریع‌تر فاز دوم تصفیه خانه این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بهروز اردلان‌راد بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان تفرش که با حضور استاندار مرکزی برگزار شد، اولویت‌ اصلی این شهرستان را تکمیل پروژه انتقال آب از هفتیان دانست و اظهار داشت: از مسئولان انتظار داریم نهایت همکاری را برای اجرای هر چه سریع‌تر این پروژه به عمل آورند.

وی احداث فاز دوم تصفیه خانه تفرش، توجه به راه‌های روستایی و مجتمع‌های آبرسانی و توسعه طرح گردشگری را از دیگر ضروریات  این شهرستان دانست و ادامه داد: به منظور اجرای طرح توسعه گردشگری به مالکان باغ‌ها در حریم شهر امکان ساخت با متراژ 50 متر داده شده است.

فرماندار تفرش با اشاره به اینکه اگر خواهان پیشرفت هستیم، باید به دنبال انسجام و حفظ وحدت در میان مردم باشیم، تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای پرداختن به نقش دولت در نظام جمهوری اسلامی ایران است، دولت‌ها در جمهوری اسلامی ایران با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند که این امر نشانگر جایگاه برجسته دولت در یک نظام مردم سالار مبتنی بر دستورات دینی است.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب شاهد بودیم که امام خمینی(ره) از دولت‌ها حمایت کردند که این سیره شایسته در سنوات گذشته از سوی مقام معظم رهبری تداوم داشت.

اردلان‌راد اظهار کرد: دولت‌ها برای حفظ دوام خود باید از حمایت همه اقشار برخوردار باشند، باید از همه منابع طبیعی و انسانی در دستیابی به پیشرفت استفاده کنیم.

وی با اشاره به نگاه دولت به منتقدان خاطر نشان ساخت: امروزه دولت به منتقدان نظر ویژه‌ای دارد به ویژه نقدی که به تکامل منجر شود، نقد باید سازند باشد، چرا که امروز به نقد سازنده و رو به جلو نیاز داریم که باید مورد توجه همه افراد و همه اقشار به ویژه رسانه‌ها قرار گیرد.

فرماندار تفرش بر لزوم حمایت مردم از دولت تاکید کرد و ادامه داد: مصلحت کشور ایجاب می‌کند که دولت حمایت همه جانبه مردم را به دست آورد.

امام جمعه تفرش نیز با اشاره به ویژگی مدیران اولین ویژگی مدیر را در جمع مردم بودن دانست و گفت: یک مدیر باید در جمع مردم حاضر و نسبت به مشکلات آنان آگاه باشد.

حجت‌الاسلام سید محمد مومنی اظهار داشت: ویژگی دوم مدیر جهادی  این است که در نظام اسلامی خدمت‌گذاری صادق و درست کار باشد.

وی ادامه داد: نیازسنجی و شناسایی نیازها برای رسیدن به اهداف از دیگر ویژگی مدیریت جهادی است، مدیر باید برای گروه‌های زیرمجموعه خود وقت بگذارد.

امام جمعه تفرش خواهان اصلاح راه‌های روستایی شد و بیان کرد: اگر راه‌های شهری و روستایی این شهرستان درست شود، قطعا گردشگر به این منطقه جذب خواهد شد.

مومنی افزود: در حال حاضر با مشکلات متعدد فرهنگی دست به گریبان هستیم که برای رفع این مشکلات نیازمند تخصیص اعتبارات فرهنگی هستیم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:56 | نویسنده : میثم اله وردی |